Na internetu se vyskytuje ohromné množství nejrůznějších uživatelů. Tito jsou mladí i staří, chytří i omezenější, jsou tu muži i ženy pocházející ze všech světových končin… A ty všechny lze třeba i v průběhu okamžiku kontaktovat, ty lze oslovit s nějakou nabídkou.
A funguje to i naopak. To znamená, že je na síti nepřeberné množství různých podnikatelů a prodejců, kteří by byli logicky rádi, kdyby o ně projevovala internetová veřejnost co největší zájem, kdyby byli sledováni, kontaktováni a vydělávali na tom.
Ovšem zatímco tu všechny výše zmíněné možnosti kontaktu mezi nabízejícími a poptávajícími lidmi jsou, nebývají dostatečně efektivně využívány.
A nejen že není situace leckoho z těch nabízejících ideální, ale tato může být třeba i vysloveně kritická. Protože i ta nejlepší nabídka může uniknout pozornosti publika, když je tu moře jiných alternativ, s nimiž musí o přízeň lidí soupeřit.
A aby bylo takové soupeření úspěšné, je pochopitelně stejně jako leckde jinde nezbytná propagace. Musí se zajistit reklama, jež dostane konkrétní nabídku do povědomí veřejnosti, těch, kdo by o ni mohli a měli mít zájem.
A jaká reklama je ta pravá? Pochopitelně ta, která funguje, která dokáže přilákat pozornost potenciálních zájemců. A sázkou na jistotu je v tomto ohledu PPC reklama Seznam, jejímž specifikem je to, že se tu platí nikoliv za její zveřejnění, ale až za efekt, který tato má. Když ji zájemce objeví a klikne na ni, aby se dozvěděl více a tím se splnil zájem inzerujícího, platí se za ni, kdyby k tomu nedošlo, naopak. A proto je tato reklama ideální, dosažení kýženého efektu zaručující.
Vedle zmíněného Seznamu pak i Google nákupypodpoří, pokud se pochopitelně, ví, jak na to. A protože je ve vyhledávačích značný potenciál, je záhodno ho využít. Nabídka, která je ztracená někde v záplavě jiných internetových nabídek, totiž nikdy nic dobrého nepřinese.